Klacht: zeer vervelend lawaai tijdens onze maaltijd

op 17 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

geachte

op dinsdag 15 aug hebben we een maaltijd genomen in het fletcher hotel te reusel.
tijdens het eten werden wij gestoord door een zeer piepend geluid (dit bleef minuten duren ) toen heb ik iemand geroepen van het zaalpersoneel en gevraagd dat ze dit geluid niet konden stoppen en ze antwoordden laconiek dat dit van de stofzuiger kwam en dat een hotel toch gepoetst moest worden.
vervolgens stopte het gepiep om vervolgens na enkele minuten te hervatten. (andere klanten kunnen niet reclameren daar er niemand nog in het restaurant zat.
ter info mijn echtgenote heeft tinnitus en is hiervoor ook in behandeling
we hebben al tweemaal overnacht in dit hotel (in 2016) maar dit was toch zeker een reden om een andere plaats op te zoeken

groetjes

compeers hugo

geen lawaai (piepende geluiden of andere ) in een restaurant dit hoort niet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:37 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door compeers