Klacht: zeer trage levering

op 30 juni 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ook hier ’n geval van al 2 weken wachten op m’n nieuwe ov-kaart, oude is intussen verlopen. Moet dus ook al 2 weken de volle prijs betalen plus elke keer €1 boete omdat ik ’n los kaartje koop.
Schandalig dit. Beloven je binnen 3 werkdagen ’n nieuwe kaart maar dit gebeurd alleen niet. Hoef ik niet mee aan te komen bij m’n baas.
Contact met klantenservice helpt uiteraard niks, ligt aan de post zegt men dan glashard.
In de tussentijd mailtje ontvangen dat m’n kaart onderweg is, had er gister al moeten zijn. Uiteraard nog steeds geen kaart.

Restitutie van gemaakte extra kosten.
Eindelijk m'n ov-kaart krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Reactie van de melder van de klacht T.rin

10 maanden geleden - Op 1 juli weer gebeld: "sorry maar de kaart is niet verstuurd ook al hebben gemaild dat dit wel zou zijn gedaan. We weten ook niet wanneer de kaart wel verstuurd gaat worden want er is 'n storing. Als tegemoetkoming krijgt u misschien volgende week 'n anonieme kaart toegestuurd met reistegoed (€20) U kunt uw abonnement dan zelf overzetten." Te zot voor woorden. Ze hebben kennelijk 'n storing die al 2 weken duurt. € 20 reistegoed verbruik ik al met 1x op en neer naar m'n werk reizen. En 'n abonnement overzetten naar 'n anonieme kaart kan helemaal niet!! Schandalig hoe hier met klanten omgegaan wordt en hoe mensen op kosten gejaagd worden zonder dat er ook maar enig zicht is op 'n oplossing. Wat ik nog vreemder vind is dat sommigen hun kaart wel krijgen. Hoe zit dat dan met die storing?

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.rin