Klacht: Zeer sombere klein kamer

op 05 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Goedemiddag,

Wij hebben bij hotel de Borken in Lhee een kamer besproken voor 2 dagen in het weekend van 26 augustus jl.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voortreffelijk.
Wij zaten op kamer 121 en we schrokken van de kamer voor die prijs.
Oud, klein, lelijk, wel een goed bed, maar zeker geen kamer waard voor die prijs.
Dit vinden we erg jammer en willen vragen of daar iets aan gedaan kan worden. Bovenkamers moeten nodig gerenoveerd worden.
Wij zijn vaak in Lhee, maar gaan zeker niet meer naar de Borken ondanks de vriendelijkheid van het personeel, tenzij er een goede oplossing word aangeboden.
Kunt u nog iets voor ons betekenen, want de prijs van de kamer is ver van waarde. Voor dat geld konden we ook bij een van de Valk hotel terecht met luxe kamers en meer faciliteiten.
Graag horen wij van u en wilt u geen klanten daardoor verliezen.

Hans en Monique Brand.

Meer luxe boven kamers in hotel de Borken in Lhee voor dat geld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht Monique641

1 jaar geleden - Ik kan mijn klacht niet bevestigen via mijn e-mail, krijg steeds een error. Hoe los ik dit op, of is onze klacht nu wel opgenomen bij de directie van het Fletcher Hotels.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Bran, Hartelijk dank voor uw melding. Deze melding ondernummer 543291 hebben wij eerder in goede orde ontvangen! Met vriendelijke groet, Webcare Team Fletcher hotels

Reactie van de melder van de klacht Monique641

1 jaar geleden - Ik vind het belachelijk dat de directie van het Fletcher hotel, deze klacht niet eens behandelen. De kamer die wij aangeboden kregen was te erg voor woorden en ZEKER voor die prijs. Fletcher gaan de kamers renoveren en dat is goed, maar zolang de boven kamers in de Borken in Lhee nog niet gerenoveerd zijn moeten ze wat aan de prijs gaan doen en deze het de helft gaan verlagen. 109 Euro per nacht voor die kamers is schandalig hoog. Voor die prijs kun je beter naar van de Valk hotels gaan, daar heb je een luxe kamer en je kan gebruik maken van de faciliteiten. Fletcher hotel is door deze actie zeker een klant kwijt en zullen wij nooit meer gebruik maken van deze hotelketen. Wij zijn mensen die graag een weekend weg gaan en gebruik maken van hotels, erg jammer dit weer. Hans en Monique Brand.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique641