Klacht: Zeer sloom

op 16 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de tweede keer dat mijn digitale factuur niet via de email is gekomen! En ik moet ook nog binnen 14 dagen betalen en als ik dat niet doe komen er extra kosten bij. Het is niet mijn schuld dat jullie de digitale factuur zo sloom opsturen zeg! Slechte service.

Gewenste Oplossing:

Verzend de digitale facturen per mail sneller. Ik moet mijn digitale factuur nog ontvangen zodat ik op tijd kan betalen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door halimamo