Klacht: (Zeer slechte tot) geen bezorging

op 13 oktober 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Upate 16 oktober:
Wederom geen krant. Bellen met het servicenummer levert een bandje op, dat er een lange wachttijd is en dat er een storing ij de drukker is. Kan gebeuren, maar de verbazing is groot als vrienden van ons (bij ons om de hoek) wel de krant op het normale tijdstip hebben. Wij hadden regelmatig “samen” geen krant, dus er toevallig.

Inmiddels staat de klacht als opgelost; niet dus.

________________________________________________________________________________

Na zeer grote problemen met de bezorging in augustus 2017, waren deze eindelijk opgelost. De krant werd netjes omstreeks 6 uur en 2 weken geleden omstreeks 7 uur bezorgd. Prima, geen klagen….

Vorige week.
Wederom om 7:55 uur geen krant en helaas zijn wij niet de enige. Vrienden van ons (bij ons om de hoek) ook niet.

Gisteren en vandaag.
Gisteren; wederom geen krant (om 8.00 uur) ook weer bij onze vrienden (woonachtig in: Violierstraat – Venlo).

In augustus was er het “smoesje”, dat er geen bezorger was, maar daar hebben wij natuurlijk geen boodschap aan. Het abonnement is duur genoeg en dit wekt alleen maar ergernis.
De krant wordt ook niet meer nageleverd; nieuw beleid.
Er wordt wel geld teruggestort en we kunnen de krant digitaal lezen, maar we hebben een abonnement op een papieren krant en als we deze graag digitaal lezen, dan zetten we dit wel om in een digitaal abonnement.

Wij krijgen langzamerhand het gevoel, dat de abonnees met papieren krant niet meer meetellen.

Met vriendelijke groet,

Esther Peters-Steegs
Coniferenstraat 6
5925 GW Venlo
Tel. 077 – 387 16 19

Gewenste Oplossing:

Als de papieren krant op een redelijk tijdstip (omstreeks 7 uur, eerder mag natuurlijk altijd) op de deurmat ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant later heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.

Helaas kunnen wij uw krant niet meer nabezorgen. Dii is inmiddels al 4 jaar niet meer.Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst al 4 jaar niet meer aan,dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ).

Ons advies is dat uw vrienden de klacht ook doorgeven aan ons dat kan via de mail lezersservice@delimburger.nl of via de telefoon 088-7766550.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:53 geantwoord

Er is al zo vaak beterschap bezorgd, maar het is niet structureel

Alle klachten die gemeld zijn door EstherPST