Klacht: zeer slechte service mbt Acer tablet

op 28 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

betreft Acer A3 -A40 tablet van 6 maanden oud. Na op laden word ie van de stroom gehaald en scherm werkt niet meer. er zit een scheur in het scherm eronder, en glasplaat niks mee aan de hand. Brengen het naar de BBC, en werd moeilijk over gedaan. Wij hebben afgesproken dat we niks gaan betalen, en zij sturen het op ter reparatie en worden op de hoogte gehouden. Wij weten inmiddels dat met laden de batterij kan opzwellen waardoor zoiets kan gebeuren.
Zoals verwacht trekken wij aan het kortste eind, want het is hun woord tegen het onze.
kregen nu een mail dat het wel gerepareerd kan worden, kosten 102,05.
Dat gaan wij dus niet doen,
Nu willen ze als klap op de vuurpijl ook nog dat wij 14,95 betalen voor het retourzenden…..
Wat is dit voor service…..Dit heeft met Acer niks te maken maar met hun eigen reparatie centrum.
Was dan ook de laatste keer dat wij bij BCC kopen.

Wij verwachten echt geen nieuwe tablet, maar wel een redelijk bedrag terug.
En ook gratis retourzending van het oude tablet als wij geen tegoedbon krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:25 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:22 geantwoord

Zeer zeker niet.Geen uitleg gehad over ontstaan scheur. Erg makkelijk, wij denken zelf namelijk door uitzetten batterij tijdens opladen. Was zeer netjes behandeld , vrij nieuw [ geen krasje etc erop }en niet mee gereisd.Dus zoals verwacht jullie woord tegen het onze...erg makkelijk er vanaf komen. vervolgens zonder uitleg moet je ervoor betalen om m terug te krijgen. Daar gingen wij dus niet mee akkoord. Zeer slecht service van BCC..en ook absoluut de laatste keer dat wij bij BCC iets gekocht hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Brittdegooijer1995