Klacht: Zeer slechte service als je gaat reclameren

op 20 mei 2017 over Piet van Meel in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sparta ION accu laten renoveren bij Techniek Piet van Meel, helaas defect terug gekregen. Weer op gestuurd naar Techniek Piet van Meel. Kreeg andere accu toegestuurd.
Laten inleren bij een Sparta Dealer, veel foutmeldingen en mijn fiets heeft nu een ineens een kilometerstand van ruim 11.000, terwijl deze origineel maar 1024 kilometer er op heeft staan, gebeld Piet van Meel, kon accu terug sturen en zou dan geld terug krijgen.

Tja onzin mijn originele accu is bij hem defect geraakt vandaar die andere (probleem met print cq software). Wou een gedeelte van het bedrag terug met reden dat mijn fiets nu minder waard is gezien het rapport en kilometerstand. Allemaal onzin vond hij het is maar een rapport wat verder niets zegt.

Na wat heen en weer gepraat gaf hij aan nu kwaad te worden en gooide de telefoon er op. Nog diverse malen gemaild en gebeld, nam dus niet meer op. Heb hem ook 10 werkdagen de gelegenheid geboden om te reageren, niets totaal geen reactie.

Geen factuur erbij ondanks dat hij ingeschreven staat bij de KvK en een BTW nummer heeft.

Gewenste Oplossing:

Wens alsnog een redelijke compensatie van de door mij aan hem betaalde kosten met reden de waarde daling vanwege de foutmeldingen en de kilometerstand.
En bovendien wens ik een factuur alwaar duidelijk op staat welke accucellen met datum van fabricage etc. er geplaatst zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Vlekkie_01