Klacht: Zeer slechte service

op 28 mei 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verzekerd bij Domestic voor reparaties. Wasmachine kon niet meer gerepareerd worden en Domestic heeft al 3x mail naar Whirlpool gezonden dat er een nieuwe machine kan worden geleverd. Intussen zijn we 5 weken verder zonder dat er kan worden gewassen. Whirlpool geeft niet thuis als we om informatie vragen.
Zeer slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

Als er zonder dralen een nieuwe machine wordt geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Reactie van de melder van de klacht Eggels

1 maand geleden - Whirlpool blijft niet thuis geven. Loopt al 5 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eggels