Klacht: zeer slechte service

op 06 februari 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in juni 2017 aangemeld, 2 jan 2018 zouden we worden aangesloten worden ,

30 jan Eindelijk kabel in huis, , aansluit box pas op 3 feb ontvangen
dan blijkt geen signaal , monteur zou 6 feb komen
tussen 8:30 en 13:30 speciaal vrij genomen , komt hij niet …..
terwel ik maandag 5 feb nog gebeld heb en 6 feb smorgens
ja hoor hij komt …

nou niet dus !!!

zeer slecht !!!!

Gewenste Oplossing:

als alles werkt , en de monteur mij gewoon ging bellen , dat hij er aan komt !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Geachte heer Westenenk, Wij hebben zojuist kort telefonisch contact gehad over dit probleem. Hieruit gaf u aan dat de melding voor de afspraak bij de verkeerde monteursgroep terecht is gekomen. U heeft zelf contact gehad met Dhr De Bruin van Volkert & Wessel en op dit moment is uw modem online met keurig signaal. U zal vanavond het modem gaan activeren en de apparatuur verder aan gaan sluiten. Zodra wij zien dat dit gebeurt is, zullen we u bellen om te vragen of de diensten naar wens functioneren. Vertrouwende u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht westenenk

7 maanden geleden - Alex Gelukkig had, ik zelf een telefoon nummer , en eindelijk werkt alles nu, na 30 telefoon gesprekken , 20 uur gesprek , terwel het op 2 jan Het beloof was Pfffff WAt een drama , Na gelukkig heb ik connecties en beetje verstand van deze zaken , maar wat moeten al de mensen die dat niet hebben Wel jammer dat dit een veel gehoorde klacht is in onze regio Gr rene

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Geachte heer Westenenk, Ik heb u net proberen te proberen te bereiken i.v.m. de storing die is opgelost en andere zaken die ik nog met u wil bespreken. We zullen u op een later tijdstip nog een keer proberen te bellen. Vertrouwende u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht westenenk

7 maanden geleden - Ik wacht nog steeds op jullie belletje Gr

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 08 februari 2018 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer Westenenk,

Bedankt voor het eerdere telefoongesprek wat wij hebben gevoerd. We hebben besproken dat alles nu naar behoren werkt, door het bedrijf wat u zelf heeft ingehuurd. Voor de manier waarop het verlopen is, heb ik u een compensatie van twee maanden aangeboden. U bent hier niet mee akkoord gegaan. Wij hebben afgesproken dat u het contactformulier op de website gaat invullen hiervoor. De klacht sluit ik om deze reden op dit kanaal, zodat mijn collega's dit voor u kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team

Heeft op 08 februari 2018 om 21:14 geantwoord

aiway had gewoon direct met een redelijke vergoeding moeten komen.
Ik heb al mijn afspraken moeten omgooien, en s''middag heeft mijn vrouw de winkel moeten sluiten, zodat de storing opgelost werd.
nu gaat e.e.a. weer in de papier molen....

We wachten af hoe snel ze dit gaan oppakken.

Ps.
De monteurs komen met enig regelmaat niet opdagen in onze regio, omdat de mensen de meldingen aan de verkeerde kabel beheerde doorgeven...

Reactie van de melder van de klacht westenenk

6 maanden geleden - Nog geen bericht van caiway

Reactie van de melder van de klacht westenenk

6 maanden geleden - We wachten af ( net zoals met de monteurs )

Alle klachten die gemeld zijn door westenenk