Klacht: Zeer slechte service

op 09 oktober 2017 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Unitron direct van mijn 85 jarige vader gaat steeds kapot. Diverse keren app. weggebracht echter waardoor mijn vader onnodig lang zijn telefoon niet heeft kunnen gebruiken. Na steeds van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heeft mijn vader na lang aandringen een nieuw app gekregen. Deze heeft het even goed gedaan echter vertoond deze na een paar maanden hetzelfde probleem. Connectie met telefoon wordt steeds verbroken of je kunt wel gebeld worden maar niet bellen. Afspraken worden niet nagekomen, Bovendien hanteert deze winkel in Boxtel openingstijden die niet meer van deze tijd zijn en tijdens vakanties is er domweg geen backup. Bij klachten en of problemen wordt niet adequaat gereageerd. Mijn vader blijft problemen houden. is het niet de Unitron dan zijn het wel de gehoorapparaten.

Ik ben pas tevreden wanneer problemen die mijn vader heeft adequaat en blijvend worden opgelost. De slechte bereikbaarheid van het bedrijf en backup tijdens vakanties moeten echt veranderen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robert hertzberger