Klacht: Zeer slechte service

op 27 december 2014 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tot 2x toe een pakket besteld met o.a. een accu en een oplader. Deze bestelling hebben ze tot 2x toe niet kunnen verwerken terwijl er zelfs telefonisch is gesproken om het goed opnieuw te leveren na de eerste mislukte poging. Vervolgens krijg je een mail binnen dat ze het goed niet hebben opgestuurd maar hebben retour gestuurd naar de eigen firma. Conclusie: Niet 1 examen gemist te leren vanaf mijn laptop, maar 2 examens over een tijdsperiode van 3 weken en uiteindelijk alsnog geen bestelling binnen gekregen!

Gewenste Oplossing:

Als de medewerkers opletten en de goede orders doorgeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 21 maart 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door thijson