Klacht: zeer slechte klantenservice!

op 22 augustus 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Heb perongeluk verkeerde email ingetypt en de pagina weggedrukt.
ging om kaart 100 euro. koop maandelijks voor 1000 euro paysafe. mag je toch verachten dat je snel geholpen wordt.. na 2 dagen nog steeds geen reacties op mijn mails en kart nog steeds spoorloos.

wanneer ik zsm kopie van aankoop kaart in mijn bezit krijg met de code.

Reactie van de melder van de klacht pay away

2 maanden geleden - ok, alvast bedankt. hoop op een goede afloop.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:22 geantwoord

Goedendag,

Wanneer je een foutief mailadres opgeeft kan onze mail inderdaad niet bij je aankomen. Gelukkig kunnen we het altijd voor je opzoeken. Wij beantwoorden l onze klanten binnen 48 uur en ik zie dat je inmiddels ook geholpen bent door onze Customer Care. De code is inmiddels in je bezit en ik ga er vanuit dat je klacht naar wens is opgelost.

Vriendelijke Groet,
Femke| Beltegoed.nl

Reactie van de melder van de klacht pay away

2 maanden geleden - Bij deze trek ik mn klacht gedeeltelijk in. Ben tevreden met de oplossing en de code alsnog gekregen. Toch vind ik het jammer dat je zo lang, idd binnen 48 uur, wordt geholpen. ook het niet kunnen bellen naar een telefoonnummer is een minpunt. alsnog bedankt dat het is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door pay away