Klacht: Zeer slechte klachtenafhandeling

op 18 juni 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Expedia had een klacht van mij in behandeling genomen mbt een huurauto waarbij veel teveel geld van mijn creditcard is afgeschreven. Na paar dagen geinformeerd wat de stand van zaken is mbt mijn klacht. En krijg vervolgens geen reactie meer terug. Ook niet na diverse herhaalmailtjes. Ze reageren nergens meer op. Absurd dat ik een klacht heb over de afdeling die de klachten juist moet afhandelen. Ze creeeren er alleen maar meer! Waardeloos!
Nooit meer Expedia!

Gewenste Oplossing:

Als ze uberhaupt zouden reageren op een mailtje van mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilse1970