Klacht: Zeer slechte kamer en geen vergoeding!!

op 21 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

20 juli 2017 kwamen mijn partner en ik aan in Fletcher Hotel Willibrordhaeghe (Deurne). De volgende ochtend wilden wij gaan douche maar na nog geen 5 minuten stond de hele badkamer onder water. We konden dus niet douche. Voordat we naar het ontbijt gingen wilden we nog even naar het toilet. Ook het toilet spoelde niet meer door. Dus ook die konden we niet meer gebruiken.
Daarna wilde we nog even onze telefoons opladen voordat we uit moesten checken, toen bleek ook dat de stroom het niet deed…

Om naar het toilet te gaan moesten we naar de begane grond (wij zaten op verdieping 2), we konden niet douche en de stroom deed het niet… genoeg redenen om geld terug te vragen of een nieuwe overnachting.
Het enige dat we kregen was een drankje.. verder niets . Met als excuus dat ze pas net geoped zijn.. ben je dan mooi klaar mee..

Als wij ons geld terug krijgen of een nieuwe overnachting in een ander hotel.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amaya19