Klacht: zeer slechte en klantonvriendelijk afhandeling en service

op 21 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik ben al een poosje bezig met ze en wordt maar niet geholpen. niets van wat ik voorstel is mogelijk. Ik heb 2 telefoon abbonnementen. deze zijn niet door mij aangevraagd en worden dus ook niet gebruikt. ik ben de dupe geworden van pest gedrag en de telefoons zijn retour gegaan. Niet ontvangen zeggen ze. retour bewijs gestuurd. ook niet ontvangen . Afijn moet dut toch betalen . ik ben alleenstaande moeder en er wordt eind van de maand geld af gehouden. heb voorgesteld de 10de ivm salaris ; kan niet. Betaling van de telefoons met regeling; kan niet. Inmiddels incassobureau maar daar is ook de betalingsregeling vervallen omdat tele 2 elke storno er meteen bijvoegd. Wat te doen ?

een betalingsregeling van de totale kosten over 2 niet gebruikte abonnementen, en tevens stopzetting per direct

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht Eci1

8 maanden geleden - klant 2967eg 50

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eci1