Klacht: Zeer slechte communicatie

op 24 januari 2014 over UMCG in de categorie Zorginstellingen

Mijn vader ligt in het UMCG en mocht vandaag naar huis en gisteren is er door de arts toegezegd dat hij per ambulance naar huis gebracht zou worden. Nu komt mijn moeder en zusje daar en nu word er gezegd dat er geen papier ligt met bevestiging van de arts voor het vervoer naar huis via ambulance.Bel je de afdeling krijg je van de verpleger te horen dat als de arts het niet heeft afgegeven dus dat er zelf maar vervoer geregeld moet worden. Mijn vader heeft zeer zware vorm van aplastische anemie. Dus elke stoot of manier ook van vallen kan hem fataal zijn gezien hij geen bloedplaatje aanmaakt. En dit is nog niet eens het begin van alle communicatie problemen op de afdeling. De ene arts die dienst heeft zegt dit de andere dat ze praten elkaar tegen. Er is totaal geen overleg met elkaar. Er is verpleging die tegen mijn moeder zegt dat ze me vader maar even moet schoonmaken gezien er ontlasting was weggelopen. Er word er totaal niet steriel gewerkt met oog op schoonmaken van overgeven en urine op de vloer wat vluchtig met een doekje schoon word gemaakt. Het gaat hier wel over een afdeling waar mensen met een ernstige vorm van bloedziektes liggen die vechten tegen een dodelijke ziekte. Je denkt op het hoogste adres te zijn maar blijkbaar ben je dat dus niet. Dus ga ook de tuchtcollege aanschrijven met alle klachten tegen het UMC Groningen. Want ik vind dat het tijd is dat er eens wat aangedaan word.

Geen één alleen als de tuchtcollege deze afdeling eens goed onder de loep neemt en zorgt dat daar word gecontroleerd op veilig steriele omgeving en zorgt dat de communicatie wel goed gaat zodat ze van elkaar weten wat er gezegd word en ze op 1 lijn staan zodat de mensen weten waar ze aan toe zijn en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UMCG

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UMCG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia1966