Klacht: zeer slechte bereikbaarheid

op 16 februari 2018 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zakelijke telefonie heeft eigenhandig een analoge lijn naar VOIP overgezet. daarna veel problemen met mijn centrale en nog maar 2 lijnen komen binnen. Omdat er geen samenwerking is met KPN welke de 2 overige lijnen beheert.
Al 1,5 jaar bezig om het contract op te zeggen ( terwijl er niet eens een contract is).

Gewenste Oplossing:

Als mijn contract beeindigd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeTelefonie.nl

7 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Laumen, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Schikt het als wij binnenkort telefonisch contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht? Wij komen graag tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM | ZakelijkeTelefonie.nl

Reactie van de melder van de klacht Joahanneslaumen

7 maanden geleden - Dag Mevrouw Meesters, Ik wacht uw bericht met belangstelling af Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Joahanneslaumen