ZakelijkeTelefonie.nl Complimenten
Per 13 april j,l is ons abonnement beeindigt maar we hebben 3 maanden in het voren betaald april,mei en juni,We hebben een e-mail van Message to the moon ontvangen per 6 mei .j.l dat de kwartaalnota gecorrigeerd zou worden ,We... Lees meer
Zakelijke telefonie heeft eigenhandig een analoge lijn naar VOIP overgezet. daarna veel problemen met mijn centrale en nog maar 2 lijnen komen binnen. Omdat er geen samenwerking is met KPN welke de 2 overige lijnen beheert.
Al 1,5 jaar bezig om... Lees meer
Wat een grote oplichterspartij is Zakelijke Telefonie!!
Trap er AUB niet in mensen, wij zijn al 5 jaar bezig om van het abonnement af te komen.
5 jaar geleden hebben ze ons gebeld als dachten wij KPN om ons abonnement te verlengen... Lees meer
ZAKELIJKE TELEFONIE.NL een grote trukendoos
Truc nr. 1 Een aanbieding rondsturen welke grote gelijkenis vertoond met KPN. Ondergetekende is hierin met zo vele andere ingetrapt.
Truc nr. 2 Na verloop van tijd wordt een nieuwsbrief via email verstuurd met... Lees meer
Eind 2014 wil ik mijn abonnement bij zakelijketelefonie.nl opzeggen. Het blijkt dat ik twee weken te laat ben met opzeggen. En dat het contract pas afloopt op 2 juli 2016.
Voor ontbinding moet dat vóór 04-04-2016 gebeuren geeft zakelijketelefonie.nl aan. Per... Lees meer
begin 2016 hebben wij onze overeenkomst ( door KPN ) opgezegd.
De resterende facturen zijn door ons alsnog netjes betaald.
Vanaf maart beginnen ineens aanmaningen binnen te komen over een bedrag van 2053.91 euro. Van 2 facturen die wij nooit ontvangen hebben.
Na... Lees meer
In maart 2016 is het 3 jarig contract wat ik tot dan had stilzwijgend door ZakelijkeTelefonie.NL verlengd wederom voor 3 jaar.
Dankzij veranderde regelgeving per 01-10-2016 kan deze stilzwijgende verlenging middels opzegging met opzegtermijn van 1 maand
beëindigd worden. Ik maak... Lees meer
In 2013 hebben wij opgezegd maar hierop kregen wij een nota van 1700 euro.
Na veel gepraat weer aan laten sluiten met een ander nr want ons eigen nr mochten we niet meer houden. Een maand na dit schijnt er... Lees meer
Al vanaf aug 2016 ontvangen wij onterecht facturen. Steeds voor nieuwe diensten. In aug zijn wij benaderd door zakelijketelefonie.nl en hebben wij aangegeven geen interesse te hebben in de geboden diensten. Toch ontvangt de directeur op zijn prive adres een... Lees meer
sinds 2 jaar krijgen wij steeds rekening die nergens op slaan. Het contract stopt naar twee jaar, we hebben daar een mail van dat het contract is gestopt maar ze doen er gelijk een verlenging bij van 2 jaar en... Lees meer