Klacht: Zeer slecht voorgelicht bij aankoop

op 28 oktober 2017 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 23-10-2017 een miele wasmachine gekocht bij Ben v Dijk in Uden(Expert)
We kregen hem de 26ste binnen als dorpellevering zo noemen ze dat .
Ikzelf ontgrendeld en op zijn plaats gezet,aangesloten,was erin was wasmiddel en draaien maar.
2 uur later ,was niet schoon en wasmiddel lag nog op zijn plaats .rara
Boek nog eens nagelezen ,maar wij konden het poederdeksel niet stevig vastdrukken zoals beschreven stond.toch maar weer wasmiddel en draaien maar,resultaat WEER NIKS GEDAAN.
Toen gebeld naar Ben v Dijk die snapte me niet moest maar ff langskomen 9 km enkele reis .
Zeepbakje eruit schoongespoeld en er naartoe ,ik was niet meteen aan de beurt maar liep daar naar een machine zat ook niets in nog een ook niets toen was het kwartje gevallen bij mij liep terug en zag een jongedame lopen die mij telwoord heeft gestaan en liep mee want ze snapte het nog niet en toen pakte ze de capsule die erin moest maar dat was de verkoper er vergeten bij te zeggen,dus U snapt wel dat ik boos was weggelopen 3/4 uur verder en 18 km voor niets gereden. Dus koude douche voor expert in Uden
Zou U nog vragen hebben over die voorval bel gerust 06 46436914
Groeten
Emiel v Tiel
5411 EG 32.

Gewenste Oplossing:

Laat ik aan Jullie over

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evtiel