Klacht: Zeer Onvriendelijke personeel!!!

op 14 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

14-08-2017 om 21:00 ben ik samen met een vriend gaan trainen bij Basic Fit Amsterdam NOORD.
Vriend van mij was zijn portomenee verloren en had op dat moment geen pasje
Hij vond het niet nodig om toen al een nieuwe pas aan te maken want hij zou mischien zijn portomonee terug vinden op werk ofzo.
Hij moest dagpas kopen om te trainen dat was prima
Wij hadden hulp nodig om een dagpas te kopen
Maar die 2 dames waren met een paar jongens aan het kletsen en dat duurde meer dan 7 min.
Terwijl wij aan het wachten waren
Ik heb hier beelden van gemaakt.

Eenmaal binnen zagen wij een jongetje van 6-8 jaar oud trainen met dumbels hier heb ik ook beelden van gemaakt

Ik vind het gedrag van die 2 dames zo erg dat ik geen zin meer heb om hier te gaan trainen
Ik vind dat het personeel wat vriendelijker mag reageren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Dayan, Bedankt voor jouw bericht. Ik had jou graag telefonisch benaderd omtrent jouw klacht. Jammer genoeg krijg ik jou niet te pakken. Ik heb je een voicemailbericht achtergelaten. Kan jij aangeven, via social@basic-fit.com of middels een reactie, wanneer jij bereikbaar bent? Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Dayan-saberi@hotmail.com

3 maanden geleden - Je kan me nu bereiken

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:44 geantwoord

Beste Dayan,

Bedankt voor ons telefonisch gesprek.

Zoals besproken worden de medewerkers aangesproken, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Onze excuses, dat jij onnodig hebt moeten wachten.

Omtrent het filmpje van de minderjarige; hiervoor heb ik je een e-mail gestuurd, zodat wij het filmpje kunnen ontvangen en hier ook gelijk naar kunnen handelen.

Jammer dat je niet zo'n fan bent van Yanga Sportswater. Anders hadden we je dit graag een maand gratis aangeboden.

Mocht er in de toekomst nog iets voorkomen, twijfel dan niet om contact op te nemen!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Dayan-saberi@hotmail.com