Klacht: Zeer onvriendelijke behandeling en gesloten ruim voor sluitingstijd

op 26 mei 2016 over Smullers in de categorie Snacks

Op donderdag 26 mei wilden wij een frietje en snack gaan halen bij Smullers op Dordrecht centraal. Het was half 11 en volgens de openingstijden op de raam zou de Smullers vandaag tot 23:30 open zijn. Bij aankomst kregen we van de uiterst onvriendelijke medewerkster te horen dat ze geen friet meer voor ons ging maken omdat ze ging sluiten. We konden eventueel een snack uit de muur halen, maar er was geen keuze meer. Bovendien leek zij zodanig geirriteerd dat we eigenlijk helemaal niets meer wilden kopen. Toen we vroegen naar de openingstijden snauwde de medewerkster dat ze vandaag niet tot 23:30 open was waarop zij zich omdraaide en met haar ogen rolde naar haar collega. Ook een tot ziens of goede avond kon er niet meer vanaf. Dit is overigens niet de eerste keer dat deze zelfde dame ons zeer onaardig te woord staat. Ongelooflijk dat iemand met zo\’n vijandige houding kiest voor een dergelijke baan met veel klantcontact. Wij komen zelf uit Tilburg, waar de medewerkers van de smullers juist ontzettend aardig zijn. Zonde dat wij dit niet terugzien in al jullie vestigingen!

Als wij een volgende keer op fatsoenlijke wijze kunnen genieten van jullie lekkere frietjes.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door glennermennetje10