Klacht: Zeer onvriendelijk HYPOCRIET personeel

Anoniem1986-Tilburg op 25 oktober 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn vriendin werd aangesproken op het niet hebben van een mandje, letterlijk een minuut nadat ze die had weggezet omdat we nog even snel een artikel in de winkel wilden halen (ik had mijn kar wel meegenomen) aangezien we iets waren vergeten. Nadat ik het de medewerker maar liefst 5 keer had uitgelegd snapte hij het NOG steeds niet en probeerde hij ons te dwingen een gebruikt mandje (dat NIET was gedesinfecteerd) mee te nemen. Op dat moment stonden er nog 2 andere Jumbo medewerkers bij die GEEN mondkapje droegen terwijl mijn vriendin en ik dat wel deden. 1 van deze medewerkers zei dat ze die niet KON dragen omdat ze met mij praatte (klinkklare onzin natuurlijk) en de andere zei dat hij nog niet aan het werk was dus was dat nog niet nodig, maar deze droeg wel Jumbo kleding. Ik heb talloze keren Jumbo medewerkers erop betrapt geen mondkapje te dragen in deze winkel. Een van de medewerkers pakte vervolgen ALLE boodschappen uit mijn kar en zei dat ik de winkel moest verlaten omdat ik niet mee wilde werken. Ik mocht de boodschappen NIET meenemen van hem. Uiteindelijk heb ik mijn vriendin buiten laten wachten, en toen mocht ik mijn boodschappen wel meenemen. Compleet waardeloos, respectloos en bovendien hypocriet vanwege de NIET dragen van mondkapjes en het dwingen van het dragen van een niet gedesinfecteerd mandje. De medewerker die dit deed zei de leiding te hebben over de gehele winkel, namelijk de volgende vestiging:

Adres: Lieve Vrouweplein 11-12, 5038 TS Tilburg
Tijd: 15:00-15:15

Medewerker in kwestie (die mij vertelde dat hij de leidinggevende was van het pand op dit moment): man van rond de 25 jaar oud, 1,65-1,70 m, Marokkaanse afkomst (gok ik).
Overige medewerkers: vrouw van 20-25, 1,60-1,65 m, Marokkaanse afkomst / Man van 20-25, 1,75-1,80, Afrikaans uiterlijk

De medewerkers zouden ontslagen moeten worden vanwege hun gedrag, vanwege het niet dragen van mondkapjes terwijl dit wel verplicht is en vanwege het ons forceren van het dragen van een mandje dat niet gedesinfecteerd was. En: het verwijderen van mijn boodschappen uit mijn kar en mij wegsturen uit de winkel. 100% onacceptabel.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1986-Tilburg