Klacht: Zeer onvriendelijk behandeld door Franssen te Hasselt.

op 30 mei 2016 over Breitling in de categorie Sieraden en horloges

Geachte heer/mevr,
Ik heb onlangs mijn uurwerk Breitling- Bentley Barnato Racing wat bijna 4 jaar oud is binnen gebracht bij juwelier Franssen te Hasselt.
Bij afhaal heb ik gevraagd hoe het kan dat deze herstelling nu al moest gebeuren ipv zoals gezegd bij de aankoop na ongeveer 6 jaar moet.
De bazin heeft mij op een zeer onvriendelijke manier geantwoord \”dit kan zelfs bij een Rodania gebeuren en je zal het uurwerk wel vaak gedragen hebben\” waarop ik schrok !?!?!? Mevr zeg ik dit is een uurwerk van bijna 11000,oo euro en niet zomaar een uurwerk. Dus maw mag zo\’n uurwerk niet veel gedragen worden. De herstelling kost mij 685,00 wat ook niet min is. Ik had op zijn minst een iet wat vriendelijkere antwoord verwacht en dit zeker van de bazin. Heb haar dan ook gezegd dat mijn volgend uurwerk misschien een Rolex gaat worden en dit door haar fout. Wetende dat ik al 2 uurwerken daar gekocht heb en mijn familie ook al jaren klant zijn daar. Maar dat zal wel veranderen. Mevr heeft mij geantwoord dan ga je maar naar Rolex die uurwerken hebben ook problemen. Als dit een fatsoenlijk antwoord is voor iemand die zo een winkel heeft en met zo\’n merken werkt, spijtig voor de merken want van mij zullen ze alleen nog maar SLECHTE reclame krijgen.
Of ze moeten met een compensatie komen voor de manier waarop ik behandeld ben geworden en dan vergelijkt ze ook nog een Rodania met een Breitling.
Ik zou het heel fijn vinden dat deze klacht met ernst wordt behandeld en ik overweeg zelfs om via de krant mijn beklag te doen.

Hopende op een positief antwoord, dank ik u.

Mvg
Glavaris Kosta

Als Franssen met een correcte compensatie over de vloer komt en in de toekomst wat vriendelijker bediend wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breitling over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Glavaris