Klacht: Coating laat los

op 04 oktober 2017 over Breitling in de categorie Sieraden en horloges

Ik heb Breitling for Bentley zwarte uitvoering, dit is een klok van € 13.000,– na een paar dagen liet de coating al los op de sluiting. Ik heb hier toen gelijk melding van gemaakt. Breitling geeft hier gaan garantie op en doet het af als gebruikersschade. Na een paar maanden stopte het uurwerk ermee en ik heb de klok weggebracht onder garantie en nogmaals mijn onvrede uitgesproken over de coating. De klok is toen gerepareerd en een paar maanden onderweg geweest. De coating werd wederom afgedaan als gebruikersschade, Inmiddels zijn we een jaar verder en de klok is weer gestopt met tikken en kan nu weer voor reparatie. ik weet dat ik hem dan weer een paar weken kwijt ben. Inmiddels ben ik het wel een beetje zat met het horloge.

Ik kan niet begrijpen dat een bedrijf als Breitling dit niet oplost naar de klant. Ze geven aan dat de juwelier het had moeten melden dat de klok een coating heeft en dat deze coating kan slijten. Ik zelf was in de veronderstelling dat het materiaal massief zwart was. Ik had tevreden geweest als ze mij een andere stalen klok hadden aangeboden, en deze hadden teruggenomen. immers een nieuwe zwarte is geen optie als deze weer slijt. Ik had ook nog wel bij willen betalen, nu heb ik een onverkoopbare klok. Het lijkt wel een imitatie horloge Het lijkt mij dat je dit als een merk als Breitling toch ook niet moet willen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breitling over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron1976