Klacht: zeer ontevreden

op 29 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou bezorgd worden 28-12-2015. Ik ben hiervoor extra de hele dag thuis gebleven aangezien ik bij de bezorger moest betalen. Na een lange dag gewacht te hebben werd ik om 5 uur toch wel een beetje ongeduldig en heb ik vaak op mijn track en tracé gekeken. Om 5 uur stond er nog steeds 28-12-2015, ook om kwart over vijf. Aangezien ze tot 5 uur bezorgen vond ik dit al gek. Krijg ik om 10 voor half 6 te zien dat mijn pakket 26-12 pas komt!! Daar ben ik dus de hele dag voor thuis gebleven en kan ik morgen nog een dag thuis blijven!! En daar betaal je dan bijna 6 euro verzendkosten voor!

Gewenste Oplossing:

Optijd aangeven dat een pakketje een dag later komt. Hij zou komen om 28-12, die dag 5 voor half 6 savonds pas te zien dat die 29-12 komt. Snap dat het druk is maar als je nog moet betalen moet je er voor thuis blijven. Had vandaag heel wat anders kunnen doen. Nu is vandaag verpest en kan ik morgen weer een dag thuis blijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door melissalouisegort