Klacht: zeer onteverden wordt schandalig geholpen niet dus

op 28 december 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

7dec is er een monteur bij mijn langs geweest omtrent mijn scootmobiel,schade,voorvork is krom,loopt aan,voorlamp valt eruit heb ik moeten plakken met tape,,rem doet het niet voorvork stuur wiebelt heel erg onstabiel,heb daar een gesprek over gehad met monteur,
ook dat dit model niet echt geschikt is voor mijn er is alleen gekeken naar een goede vering en meer niet..ik heb al aangegeven dat de trohpy geschikter is voor mijn medisch gezien daar was de monteur het me eens.hij zei ook je zit nog in je omruil week dus ik snap het probleem niet…nou ik wel we zitten nu op de 28ste van december en ik heb nog niks gehoordt van iemand,vandaar deze mail want via telefoon wordt ik niet echt vriendelijk geholpen.

dat weet medipoint al ze moeten het model geven die bij de patient past en bij mijn is dat het model trohpy die past medisch gezien bij mijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht damy

9 maanden geleden - ik heb een klacht ingediend bij klacht.nl..maar ik vraag me zelf af of deze site wel echt is.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 21 juni 2017 om 14:00 geantwoord

Geachte heer Kuijper,

Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht destijds is afgehandeld, hierbij is er een reparatie uitgevoerd op de scootmobiel.
Gezien de klacht is besproken en is opgelost gaan wij over op het sluiten van de klacht.

Met vriendelijke groet
Medipoint Klachtenregistratie

Alle klachten die gemeld zijn door damy