Klacht: Zeer onklantvriendelijk.

jojosti op 22 september 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurde me weer voor de zoveelste keer dezelfde dame achter de kassa heb haar altijd
Omdat in de ochtend 1 betaalkassa open is
Zeg nooit goeiemorgen veel te druk met collega’s aan het babbelen, we hebben dus ook geen oogcontact, vanmorgen stond haar kleinkinderen bij haar aan de kassa af te rekenen (naar mijn weten mag geen familie)
Enfin kind had niet genoeg op de pas dus ging oma betalen die aan de kassa zat. Kinderen weg was ik aan de beurt,en ja hoor!!! Geen goeiemorgen want ze was weer te druk om met haar collega te praten hoe leuk het was dat die niet genoeg op de pas had en Oma betaalde wel. Sorry hoor maar waar is de grens.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zo graag willen dat er een pittig gesprek met ze gevoerdt word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 september 2021 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jojosti