Klacht: Zeer ongewenst gedrag bij AH beveiliger

op 13 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Daar stond ik dan, met een mond vol tanden toekijkend hoe een man, waarvan iets later blijkt een beveiliger te zijn, mij op een zeer luide en denigrerend toon aanspreekt. Na een tijd in de wachtrij te hebben gestaan, en enkele mensen mij voor zijn gegaan, ben ik naar de servicebalie gelopen met een pak kauwgomballen, bijna aangekomen bij de balie, komt er een man op mij af, – in eerste instantie totaal niet herkenbaar als beveiliger voor mij-, en roept ontzettend luid en geïrriteerd van wie ik toestemming had om mijn pakje kauwgomballen af te rekenen bij de servicebalie, na even perplex te hebben gestaan, en tot bezinning te zijn gekomen, netjes aangegeven dat dit wel vaker gebeurd, bij drukte. Ondertussen kijken heel wat mensen onze kant op, en roept hij weer, je kan niet je eigen regels bepalen. Schamend verontschuldig ik mij en vertel hem dat ik dit niet wist en zijn collega’s weleens hebben gezegd dat je bij drukte, en een minimale hoeveelheid aan boodschappen kunt doorlopen naar de servicebalie, hier leek hij bozer van te worden. Eenmaal bijgekomen in de supermarkt, contact gehad met de teamleider, die beloofde er wat mee te doen, en noteerde mijn contactgegevens. Uiteindelijk verliet ik de AH, en bij de uitgang stond deze man met een beveiliger, -die wel herkenbaar is aan zijn uniform- te praten. Ik loop op hen af, en vraag vriendelijk of deze man tijd voor mij heeft, en probeerde de situatie uit te leggen, maar deze man wilde hier niets van weten en beschuldigde mijn vriendin van een videopname, en keerde mij de rug toe.. Dit keer stond ik met een nog grotere verbazing toe te kijken, hoe deze man mij te woord staat, en uiteindelijk de rug keert, zonder pardon. Dit allemaal vond plaats in de AH van Utrecht, te Kanaleneiland.

Ik ben tevreden wanneer ik op een gepaste wijze bejegend wordt in de AH te Kanaleneiland, en deze man (beveiliger) inziet dat hij niet zo kan omgaan met klanten in de supermarkt. Ik ben zo ontzettend geschrokken van dit gedrag.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siham M