Klacht: Zeer onbeleefde cassiere genaamd RANA

op 30 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo Winkelcentrum De Hoven Delft

Maandag 27 juli

Goedenavond heer, mevrouw,

Ik ben afgelopen maandag boodschappen wezen doen en zeer onbeschoft te woord gestaan door de volgende medewerker Rana omstreeks 18.12 op 27 juli.

Samen met mijn vriend gingen wij afrekenen en tijdens het scannen wist de medewerker de scancode van 2 kleine broodjes niet en vroeg of ik dit wist, waarop mijn antwoord was ” nee dat weet ik niet”. Toen keek Rana al heel geïrriteerd. Vervolgens stopte ze met scannen terwijl er nog zeker 8 stuks boodschappen lagen waarop ik zei “dit hoort er ook nog bij”.

Toen vroeg ik mijn vriend of hij er misschien een extra kaart tussen had gezet waardoor zij dacht dat deze boodschappen van de volgende klant was? Dit was niet het geval! Toen zei Rana letterlijk het volgende “je hoeft niet zo arrogant te doen”. Hierna reageerden mijn vriend en ik natuurlijk omdat dit zo onbehoorlijk is als je bedenkt dat ik niks zei en het eerste opzetje van uw medewerker kwam! Al hadden wij uw medewerker nog te woord gestaan en zij reageerde zo had het nog steeds niet netjes geweest. Wij hebben ook tegen uw medewerker geklaagd en puur uit emotie onaardige dingen geroepen. Dat neemt niet weg dat dit echt niet kan. Uw medewerker is aan het werk en hoort niet aanstalten te maken tot zulke uitspraken. Zekerheden van jumbo : “service met een glimlach” en “de klant is nog echt koning”. Dit was ver te zoeken bij uw medewerker. Overigens vonden wij dat ze al vanaf het moment van scannen heel ongeïnteresseerd uit haar ogen keek wat niet kan bij zo een goede supermarkt. Dit overigens nog nooit meegemaakt bij jumbo of andere supermarkten.
Ik ga er ook vanuit als uw medewerker dit al tegen mij zegt of ze dit ook bij andere klanten doet? Dit zal vast niet uit de lucht komen vallen ineens.
Ga er vanuit dat jumbo alleen het beste personeel wil en dat was mijn ervaring met Rana zeer zeker niet.

Al gaat een klant volledig uit zijn plaat , scheld deze of wat dan ook dan is het de kunst van een medewerker altijd netjes te blijven! Daarom dien ik deze klacht in omdat ik/wij juist helemaal niks zeiden en Rana zelf begon.

Daarna aan de servicebalie zeer vriendelijk te woord gestaan door Ismail. Hij begreep het volkomen en gaf ons gelijk. Toen kreeg ik daarna van een andere vrouwelijke medewerker nog een bos bloemen mee.

Wanneer er door jumbo Delft de Hoven duidelijk opgelet gaat worden welk personeel ze wel/niet in zo een grote supermarkt keten neerzetten! Ook vind ik het op zijn plek dat medewerker Rana een officiële waarschuwing krijgt zodat zij hier in het vervolg wat van leert. Ik wens niet nogmaals zo te woord worden gestaan in de vaste supermarkt waar ik elke week mijn boodschappen doe anders is deze jumbo een klant kwijt!

Alle klachten die gemeld zijn door 12Brendaa