Klacht: Zeer late verzending

op 28 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik bestelde (op 22 januari) voor een feestje op 14 februari 75 maskers (met daarnaast in het groot: verzending binnen 24u). Het leek me leuk om zo een masker als gadget aan iedereen op het feest te geven. Tijdens het shoppen kwam ik nog een aantal andere leuke dingen tegen die ik mee bestelde. Na betaling zag ik dat de verzenddatum 16 maart zou zijn!
Dan heb ik uiteraard direct gemaild en uitgelegd dat ik de maskers voor een feest besteld had, en deze dus vroeger nodig had. Ze mailden me snel terug dat de late verzenddatum kwam door een gezamelijke verzending. Ik heb hen dan uitgelegd dat als ik de maskers niet voor datum van het feest kan krijgen, ik ze niet nodig heb.
Daarna kreeg ik een mail terug dat ik de bestelling kan annuleren, maar omdat ik reeds meer dan 24u geleden betaald had, zou ik nu toch moeten 50% betalen.
Ik vind dit echt een héél slechte customer service.

Voor mij zijn er maar 2 oplossingen aanvaardbaar. Of de maskers worden me apart verzonden zodat ik ze op tijd kan gebruiken voor mijn feest van 14 februari OF mijn bestelling wordt kosteloos geannuleerd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ann Temmerman

3 jaren geleden - Ik heb zojuist het volledige bedrag terug betaald gekregen via PayPall van Light in the box. Waarvoor dank.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:47 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox