Klacht: zeer late bezorging van de krant

op 22 maart 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot en met afgelopen zaterdag werd de krant ruim voor 07.00 uur bezorgd.
Zowel op 21 maart als ook op 22 maart werd de krant pas om 09.30 uur bezorgd. Op dat tijdstip hoeft de krant voor mij niet meer, dan heb ik alle nieuws al via de radio vernomen. Mocht deze late bezorging zo blijven dan overweeg ik sterk om een andere krant te nemen.
Zo laat bezorgen en zonder ook maar een mededeling, dat is zeker niet klantvriendelijk. Terecht bestellen steeds meer mensen de krant af, zeker bij een bezorging om 09.30 uur

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de krant voor 07.00 uur is bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Salden