Klacht: zeer lange levertijd en invoerrechten

op 01 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

op 29-6-16 bestelde ik een Heren-jack kleur groen + een heren overhemd.
Dezelfde dag betaald. Op 30/6/16 ontving bericht dat kleur groen niet te leveren was, dus een ander jack besteld dezelfde dag. Diverse keren geïnformeerd naar de levering, maar geen melding. Op 27 juli 2016 werd een pakje bezorgd en we moesten € 18.39 kosten betalen voor invoer en afhandelingskosten.Dezelfde dag een klacht ingediend en gevraagd voor retour zenden en geld terug. Geen verdere bestelling dus meer doen!!!!!!

Kan hier niets invullen want wij zijn NIET TEVREDEN

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 01 augustus 2016 om 21:11 geantwoord

Geachte Heer Reinerie,

Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

Mvrgr.

De klantenservice