Klacht: Zeer klantonvriendelijk

op 13 juli 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Bij mijn eerste aankoop in Bristol Gelderlandplein had ik leuke spullen gezien en gekocht. Hindoestaanse medewerker had me de hele tijd in de winkel met afschuw bekeken, waarna ze tevens met enorme irritatie mijn kleding afrekende. Waarom is voor mij ook een vraag.

Vervolgens zat ik in een lange verhuizing, waardoor ik 1 dag na tijd pas kon terug komen om een shirt te ruilen. Ik was eerst weer rond aan het kijken en weer keek dezelfde Hindoestaanse vrouw me met afschuw aan en begon zelfs over mij hardop te mopperen terwijl ik niks deed dan alleen kijken! Ik voelde me hierdoor weer enorm ongemakkelijk en besloot maar gelijk het te ruilen ipv rondkijken

Ik snap dat 1 dag over tijd nog steeds te laat is, maar ik vroeg het rustig of het toch kon. Vervolgens werd ze enorm boos op me en behandelde me als uitschot. Ik vond het zeer ongepast dat ze me op zo’n vreselijke manier behandelde.

Ik werk zelf in de klantenservice en ik weet heel goed als klanten onredelijk zijn. Ik ben zelf daarom altijd rustig en ik dien ook zelden een klacht in. Maar deze keer moet ik het echt doen. Ik ben meer gekwetst dan boos. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld in een winkel. Onbegrijpelijk hoe Bristol zulk onvriendelijk personeel aanneemt.

Oprechte excuses, klacht indienen bij de Hindoestaanse medewerker in Gelderlandplein. Eventueel voucher of andere compensatie voor de nare ervaring. Maar belangrijkste voor mij is een oprechte excuses en dat de medewerker weet dat ze niet zo kan werken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

1 jaar geleden - De klacht is in behandeling genomen door de districtsmanager.

Alle klachten die gemeld zijn door Engo