Klacht: Zeer klantonvriendelijk

Heb op 17 mei iets besteld. Eigenlijk te snel, dom natuurlijk. Las 1 dag later de reviews over dit bedrijf en ben me rotgeschrokken van de vele negatieve reacties. Nogal wat kopers voelen zich opgelicht door dit bedrijf, men spreekt onomwonden over bedrog. Dus de bestelling 1 dag later geannuleerd en geld teruggevraagd. Onmogelijk, vertelde men mij. Dit terwijl de order nog niet verwerkt is en de bestelling, mits op voorraad en dat is nog maar de vraag, op zijn vroegst over 2 weken wordt verzonden. Niets aan te doen en besteld is besteld aldus deze firma. Hun advies: ik kan het pakje weigeren bij de bezorger, maar als het pakje ergens anders in de straat wordt bezorgd als ik niet thuis ben, wat vaak het geval is, dan draai ik alsnog op voor de kosten van retourzending die 13 euro bedragen. Outlet Avenue wil de koop niet ongedaan maken en gaat inhoudelijk op geen enkele vraag in die ik per mail stel. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. En nu is het maar de vraag of ik mijn geld terugkrijg of dat ik hier naar kan fluiten. Het laatste is waarschijnlijk gezien de vele reacties van kopers die zich opgelicht voelen. Onvoorstelbaar wat een bagger bedrijf.

dat dit bedrijf zich aan de wettelijke afspraken houdt zoals onder andere dat de koper het recht heeft de koop binnen 7 dagen te annuleren. Outlet-Avenue heeft lak aan de wet en als koper kom je niet onder de bestelling uit ook al ligt er 4 weken tussen bestelling en aflevering. Ze willen de koop niet ongedaan maken en dus niet terugbetalen. Pure onwil van dit bedrijf. Geen wonder dat men ze dieven noemt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

Reactie van de melder van de klacht Door Avenue Oulet geplet

8 maanden geleden - Avenue-Outlet heeft Klacht.nl laten weten dat ze mijn klacht niet in behandeling willen nemen. Zegt eigenlijk alles over dit waardeloze bedrijf.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Door Avenue Oulet geplet