Klacht: zeer inferieur laminaat

op 14 februari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is door de firma Leen Bakker uit Assen zeer slecht laminaat geleverd.
Het is exact gelegd volgens de instructies met de geadviseerde materialen.
De filiaalmanager de heer de Haan is bij mij thuis geweest en trok al zeer snel de foute conclusie.
“Het is te krap gelegd.”
Omdat dit aantoonbaar niet klopte heb ik op advies van de heer de Haan een onafhankelijk bureau “Dekra experts” ingeschakeld.
De kosten 163,35 waren voor mijn rekening.
Toen de expert bij mij thuis kwam zag hij ook wel dat het duidelijk NIET te krap gelegd was.
Vervolgens lag het aan mijn stoelen.
In de keuken waar ik geen stoel heb staan lag het aan vocht.
Kortom de fout ligt altijd bij de koper.
Conclusie van mij was:”Niet wonen in de woonkamer en niet dweilen in de keuken”

P.S.
Ik woon alleen.

Ik verwonder mij erover dat
EEN GROOT BEDRIJF ZO KLEIN KAN ZIJN.

met vriendelijke groet,
Ria de Ruiter

Gewenste Oplossing:

Een geldelijke vergoeding voor de geleden schade en het extra werk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ria de Ruiter