Klacht: Zeer gebrekkige informatie

op 06 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS is nog steeds niet in staat aan te geven wanneer een pakketje wordt bezorgd. Verder dan en dag en “voor het einde van de dag” komen zij niet.
Wellicht voor een bedrijf voldoende maar niet voor een privé pakjesontvanger. Vanaf 8.00 ’s ochtends tot “het einde van de dag” zitten wachten op een pakje is niet meer van deze tijd. Dit is logistiek van dertig jaar geleden en ontzettend klantonvriendelijk. Andere koeriers zijn wel in staat tot fatsoenlijke klantinformatie door een beperkt bezorg-window te noemen en dat ook waar te maken.

Als UPS in staat en bereid is een bezorg tijdvak van twee uur te noemen en aan te houden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Ben22

8 maanden geleden - Uiteraard heb ik contact gehad met de klantenservice- met mijn track en tracenummer- gevolg van dit gesprek was dat er niets aan te doen was. Bezorging vandaag (07-02-2018) tussen 8.00 uur en "het einde van de dag". Daar ben je dus lekker mee. De hele dag wachten, niet naar het toilet, niet douchen, niet even naar de bakker. Ik geloof helemaal niet dat jullie met mijn track en trace nummer wel iets zouden kunnen betekenen, dit is gewoon een smoesje. N.B. Ik ben niet in staat een pakket op te halen op een of ander pick-up point, dus als mijn pakketje daar terecht komt stuur het dan maar meteen terug naar de afzender, met de complimenten van UPS.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 februari 2018 om 06:54 geantwoord

Goedemorgen,

Met een Track en Trace nummer hadden wij voor u kunnen navragen in welk timeframe de chauffeur het pakket bij u zou aanbieden. Helaas hebben wij dit nummer niet van u mogen ontvangen.

Gelukkig heeft u het pakket gisteren wel in ontvangst kunnen nemen.

UPS Social Media Team

Heeft op 07 februari 2018 om 06:57 geantwoord

Er is geen oplossing, ik heb geen pakket ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben22