Klacht: Zéér ernstige steek die Leen Bakker heeft laten vallen

op 18 juni 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Anderhalve week terug is een bed bezorgd. In een ruime hal waar je niet hoeft te ploeten werd een erg dure gipsen lamp door de bezorgers gemold. een sorry was het enige. Geen schadeformulieren, niets ingevuld. heb het zelf op de bezorgbon gezet die zij meehadden. Direct heb ik hiervan melding gemaakt bij leenbakker op hun website: geen gehoor, incluis foto’s. Daarna heb ik melding gemaakt via facebook, via twitter: geen gehoor. Ik heb tot nu toe niets gehoord. Het bed was ook niet in orde, ook hierop heeft leenbakker niet gereageerd. Ik vind het ronduit stuitend.

Gezien het feit dat het een paar lampen is en deze niet meer verkrijgbaar zijn en ze in de muur zijn gestuced, eis ik een eerlijke vergoeding voor 2 gipsen lampen. De lampen zijn niet meer te koop en 1 kan er dus niet vervangen worden. Dan maar 2 goedkopere gipsen lampen, maar het is de schuld van de bezorgers van leenbakker dat dit is gebeurd. Als een stel horken hebben ze de boel door het huis heen gegooid .. slechte bezorgdienst, hierdoor is er een hoekje van het achterbord van het bed afgegaan én van een van de onderstellen zat de bevestingsbeugel die aan het ho

Alle klachten die gemeld zijn door albertdirk