Klacht: Zeer agressieve en leugenachtige werkwijze

Nick de Bruin op 02 december 2021 over Landelijke Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vreselijk personeel, blijven aanhouden ook als je aangeeft geen interesse te hebben. Kreeg een asociale meid aan de telefoon die maar bleef herhalen dat ik het gesprek niet kon beëindigen omdat ik anders teveel zou blijven betalen. Vorige overstap wel via LEV gedaan waarbij ze hebben verzwegen dat de overstappremie van Van de Bron a € 300,00 door hen in eigen zak zou worden gestoken. Als ik zelf de overstap zou hebben gedaan kreeg ik € 300,00 korting, via hen kreeg ik dus helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij niet meer bellen en transparant zijn naar klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landelijke Energie Vergelijker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick de Bruin