Klacht: Zeeeeer slechte service van Airbnb

Cor M op 01 juli 2020 over Airbnb in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boekten voor 10-12 juni een mooi adres maar kwamen er een dag later achter dat we een week te vroeg hadden gereserveerd. Helaas was dit niet om te boeken omdat dit weekend reeds was volgeboekt. De eigenaar was zeer welwillend om dit kosteloos te annuleren, airbnb niet! € 345,- betaald, € 170,- retour.
Ook na diverse verzoeken om mee te denken om op een andere locatie te reserveren werd niet gereageerd. Nu, anderhalve dag later nog geen enkele reactie. Gezien het feit dat er vele andere slechte ervaringen zichtbaar zijn is het noodzakelijk mensen hiervoor te waarschuwen. Boek nooit bij Airbnb!

Gewenste Oplossing:

Met ons in overleg gaan en met ons de mogelijkheid bespreken een andere locatie te boeken. Hoe moeilijk kan dit zijn.
Helaas is er blijkbaar geen klanten service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cor M