Klacht: Ze willen mijn geld niet terug storten op mijn rekening

Laurens Seger op 18 december 2019 over Hrkgame.com in de categorie Internet Games

Beste Arnie,
Hoelang duur het voor dat ik mijn geld op mijn rekening terug gestort krijg? Ik heb een week geleden
13482338
Call of Duty: Modern Warfare 2019 gekocht en betaald maar heb niks ontvangen. Via jullie chat werd er gezegd dat ik het geld binnen een paar uur of dagen op mijn rekening gestort zou krijgen maar heb nog niks ontvangen. groet,
Laurens

Ik heb nu lang genoeg gewacht en jullie willen het geld wat ik betaald heb voor Call of Duty: Modern Warfare 2019 niet terug betalen. Ik heb het geld betaald maar niks ontvangen via de chat op jullie site kreeg ik te horen dat het geld binnen een paar uur of dagen op mijn rekening terug gestort zou worden.We zijn nu anderhalf week verder en heb nog geen geld terug gekregen. Ook geven jullie geen antwoord op mijn berichtjes die ik jullie heb gestuurd. Ook niet via mijn account laten jullie niks van je horen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hrkgame.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Laurens Seger

1 jaar geleden - Ze willen niet reageren op mijn klacht. Ik krijg van Hrkgame.com een bedrag van € 52,52 terug waar ik al 3 weken op wacht. Ik heb ze hier meerdere malen mails over gestuurd en ze hebben nog steeds het geld niet terug gestort. Ik ga nu dan ook verdere maatregelen nemen zo als weer naar een advocaat en een jurist en als het moet klaag ik Hrkgame.com aan voor oplichting wand dit ziet het er wel naar uit dat ik opgelicht bent door Hrkgame.com anders hadden ze het geld wel terug gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger