Klacht: Ze willen me mijn geld niet teruggeven

op 29 september 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Klantnummer: 1000095113

Onze elektriciteitsmeter was een jaar lang defect waardoor de meterstanden niet overeen kwamen met de actuele energie verbruik. Na jarenlang duizenden euro’s teveel hebben betaald heb ik eindelijk een deel terug kunnen krijgen. Mij was verteld dat alles dat ik tot eind augustus te veel heb betaald eindelijk terug zou krijgen, maar nu zie ik dat de jaarnota alleen tot 15 mei 2017 gaat. Ze logen gewoon. Ik krijg nu 2200 euro terug. Maar in mei, juni, juli en augustus heb ik 133 euro per maand betaald om de jaarnota dat helemaal verkeerd was in delen af te betalen en ik heb steeds 92 euro betaald voor de elektriciteit kosten elke maand terwijl nu blijkt dat de maandelijkse kosten 11 euro hoort te zijn. het is nu ook 11 euro. De NLE loog gewoon dat ik alles tot en met eind september nu terug zou krijgen en ze willen me weer een jaar laten wachten. Ik ben hier helemaal klaar mee. Ik wil gewoon al het geld dat ik teveel heb betaald nu terug krijgen. Ik heb sinds mei 900 euro aan de NLE overgemaakt terwijl de maandelijkse kosten 44 euro in totaal is. Het zijn gewoon dieven.

Na tientallen telefoontjes, email’s, brieven en duizenden euro te veel te hebben betaald voor ander half jaar, wil de NLE dat deze bullshit nog langer doorgaat. Ik ben hier klaar mee. De enigste reden dat ik zo lang zoveel meer dan ik wist dat ik eigenlijk hoorde te betalen, was omdat ze me beloofde dat ik eind september alles dat ik tot nu teveel betaald had nu terug zou krijgen.

Ik wil gewoon mijn geld nu terug. That's it. Ik heb na 15 mei 2017 900 euro overgemaakt naar de NLE terwijl de maandelijkse kosten dat klopt met de actuele energieverbruik op ons adres 11 euro is. Ik wil dat de NLE 900-44= 856 euro nu naar mijn rekening overmaakt. Ik ben zooooo moe. Dit begon allemaal begin 2016. Ik wil gewoon dat dit allemaal stopt. Ik wil mijn geld terug. Ik wil gewoon al het geld dat ik de afgelopen jaren teveel heb betaald nu terug krijgen. Jullie hadden me telefonisch verteld dat ik alles dat ik teveel had betaald tot eind augustus binnen een maand terug zou krijgen en nu vertellen jullie me telefonisch dat ik weer een jaar moet wachten. Wat is er mis met jullie? Ik kan gewoon huilen. Ik ga niet weer een jaar wachten tot ik mijn geld terug krijgen. Laat me niet langer wachten. Dit is gewoon evil. Ik wil het binnen twee week gewoon hebben met de rest van de jaarnota. Please. Ik verdien dit gewoon niet. Ik ben al zolang klant bij jullie en dan doen jullie dit. Het was nooit mijn fout dat de elektriciteit meter defect was. Dit is gewoon niet eerlijk. Waarom zijn jullie zulke evil machines? Wees eens een keer humaine. Ik kan dit gewoon niet meer. Ik ben zoooo uitgeput. Please, maak dit goed. Please. Ik kan geen traan meer laten hierover. Ik wil gewoon mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 09 oktober 2017 om 17:56 geantwoord

Beste meneer,

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij de betalingen en de correctie van uw jaarnota. Tevens blijkt dat u afgelopen vrijdag telefonisch contact had met één van onze medewerkers van de Klantenservice.

Tijdens dit gesprek werd u uitgelegd hoe de correctie was verlopen en dat het door u betaalde bedrag reeds was verrekend op de gecorrigeerde jaarnota. U gaf tijdens dit gesprek aan dat het duidelijk was en uw klacht hiermee was opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door RobbieCailog