Klacht: Ze weigeren om extra data bundel te geven waar ik recht op heb.

op 03 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben jarenlang klant geweest bij Vodafone en dus toen ook Vodafone thuis erbij aangeschaft. Ik ben hier al die tijd zeer tevreden over geweest. Sinds dit alles is over gegaan (televisie en mobiel) naar T-mobile is het dikke vette ellende. Bij Vodafone kreeg ik elke maand netjes mijn 3000MB extra data bundel nu dit is over gegaan naar t-mobile krijg ik het niet meer terwijl er niks zou veranderen en alles hetzelfde zou blijven dus ook mijn 3000MB zou ik blijven behouden. Maar niks is minder waar want mijn 3000MB krijg ik niet. Naar meerdere contacten te hebben gehad op verschillende manieren word ik elke keer terug verwezen naar Vodafone. Zo ook vandaag weer met hun contact te hebben gehad hebben zij hiervan een melding gemaakt in hun systeem. Maar nog steeds geen 3000MB extra data. Ik ben hier nu inmiddels al sinds maart mee bezig maar krijg niks terwijl ze zelf zeggen dat ik er recht op heb.

Mijn 3000MB data tegoed geven waar ik recht op heb en een fikse korting op mijn abonnement.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia van Amelsvoort