Klacht: Ze storten geld niet terug na retourzending van artikelen

op 13 mei 2020 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Op 26-03 en 02-04 heb ik verschillende spullen terug gestuurd. Van beide zendingen zijn er artikelen retour geboekt en is er geld teruggestort. Van 2 artikelen twv € 162,70 heb ik echter nog niets gehad. Sindsdien mail ik wekelijks dagelijks, maar zij verschuilen zich achter hun leveranciers en betalen niet. Hun administratie is niet op orde; steeds vragen ze mij over welke artikelen het gaat. Ik heb ze een excelsheet gestuurd. Op 29-04 geven ze in ieder geval toe een artikel nog te moeten verwerken (maar het zijn er dus twee), maar geld terug ho maar. Ik heb een klacht ingediend, maar sindsdien heb ik alleen standaard teksten terug gehad. Ik mail ze sinds 11-05 elke dag maar ik krijg nu gewoon helemaal geen reactie meer. Ik loop compleet tegen een muur aan met deze gasten. Ze hebben niet eens het fatsoen om eens hun excuses aan te bieden. Zeer slechte costumer service, erbarmelijk!!!!!

Ik wil onmiddellijk mijn geld terug zonder dat ze zich verschuilen achter leveranciers. Mijn spullen zijn bij hen aangekomen, dat heb ik meermalen bewezen. Zou fijn zijn als zij van hun probleem niet mijn probleem maken en mij laten wachten omdat hun processen niet deugen.
Verder stel ik het op prijs als ze me niet langer kortingsbonnen toesturen, want geen geld terugstorten maar mij wel lokkertjes sturen voor meer bestellingen is echt volledig misplaatst.
Tot slot wil ik dat ze hun excuses aanbieden en mij het gevoel geven dat ze mij serieus nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jits1974