Klacht: Ze leveren niet, slechte service, niet luisteren.

op 11 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen dinsdag 5 september zou er een pakket worden bezorgd tussen 15u en 18u van Leenbakker. Wij zijn er speciaal voor thuis gebleven. Krijgen wij uiteindelijk een sms met u was niet thuis, we komen op een ander moment. Heel gek want wij waren wel thuis. Klantenservice gebeld en wat bleek nou, de chauffeur was in Arnhem i.p.v. in Velp. Hij had dus aangebeld in de verkeerde woonplaats.
Je zou denken dat Postnl Extra@home het dan ging oplossen maar nee dat werd pas woensdag. In de ochtend gebeld want wij hadden geen sms gehad met de tijd, stond er in hun systeem dat ze 13 september pas zouden komen. Aangegeven dat dat wederom fout is en of ze het kunnen rechtzetten. Dat kon niet meer op woensdag 6 september want de vrachtwagen zal vol dus het werd donderdag 7 september. Gezegd dat het dan eind v.d. middag moet want wij zijn niet thuis i.v.m. werk. Krijgen we in de ochtend bericht dat ze tussen 1015u en 1315u komen. nogmaals gebeld met de klantenservice dat er niemand thuis is en of het later kon. Nee helaas mevrouw dat kan niet, we komen dan wel vrijdag. Gelukkig was er toen iemand thuis.

Zaterdag 9 september zou er een pakket komen van inbouwvoordeel. tussen 10u en 13u dus wij zijn er voor thuis gebleven. Krijgen we eerst bericht dat de bezorger onderweg is, om vervolgens om 12:45u een bericht te krijgen dat we niet thuis waren. Huh wat gek dat waren we wel, dus meteen weer de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat die mail fout was maar dat het logistieke problemen waren. OH en wat voor soort problemen dan, nou de vrachtwagen zat vol dus ze komen een ander moment bij u. Toen zijn we erg boos geworden, het is bij hun fout na fout en ze doen er verder niets aan. Extra vrachtwagen kon niet want alles was vol. Oké dan maar maandagmiddag na 15u, ja we doen ons best wordt er dan gezegd( terwijl zij hun fout goed moeten maken). Vanochtend een berichtje met we komen tussen 10u en 13u. Alweer gebeld met klantenservice dat wij niet thuis zijn. Ze gingen toch de chauffeur sturen want misschien was hij wel iets later en waren we toch thuis ( hoe bedoel je eigenwijs)
Krijgen we om 11:50u een telefoontje met ja we staan voor uw deur. Gezegd dat daar al contact over is geweest en dat er niemand thuis is, dat hadden we al aangegeven. Nou dan moesten we maar een nieuwe afspraak maken. Ondertussen belde keurig inbouwvoordeel met dat ze het niet eens zijn met de gang van zaken en dat ze gingen regelen dat er iemand in de avond of eind v.d. middag zou komen. Meteen daarna werd ik gebeld door Postnl extra@home om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik zei oh ik heb net de leverancier gesproken en die gaf aan dat jullie eind v.d. middag of avond komen. Nee hoor zegt ze dat doen wij niet. Dus nieuwe afspraak, toch maar morgen en dan weer graag in de middag. Ze ging haar best doen( dat zeggen ze allemaal, maar er wordt nergens rekening mee gehouden)
Net worden we gebeld door inbouwvoordeel en die zegt dat ze toch na 15u komen, zij bellen een andere lijn van Postnl extra@home en herstellen dan zeg maar de fouten die Postnl extra@home maakt in de planning.

Hoe kan het mogelijk zijn dat zo’n groot bedrijf niet luistert naar de wensen van de klant.
hoe kant het zijn dat ze fout op fout maken
Hoe moeilijk is het om rekening te houden met de klant.
Hoe kan het dat je steeds wordt afgescheept met ja mijn excuus, we kunnen niets veranderen.
En het ergste: hoe kan het dat ze verwachten dat je werk maar afbelt omdat zij niet luisteren, dat je wacht speciaal voor hun en vervolgens een bericht krijgt ja uw pakket paste niet in de auto.

dit bedrijf is een schande en de service is nog erger!

Als ons pakket daadwerkelijk vandaag nog bezorgd wordt dan komt dat door de goede service van inbouwvoordeel en niet van Postnl.

Als het pakket bezorgd wordt op de afgesproken tijd en als Postnl een tegemoetkoming heeft voor het wisselen van onze werkdiensten omdat zij zich niet aan de afspraken houden( en dan doodleuk horen de vrachtwagen zat vol)voor alle tijd en energie die erin is gestoken.
Excuses van hun kant wegens de slechte service.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 september 2017 om 14:52 geantwoord

Beste R. van der Linden,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zendingen niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door van der Linden te Velp