Klacht: Ze leveren de spullen niet en hele slechte klantenservice

op 10 juni 2021 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

Op 4 april jl. Hebben wij een topmatras besteld. Levertijd 4 tot 6 weken.
Wij hebben tot de dag van vandaag nog niks binnen gehad.
Wij hebben nu elke week al contact gehad en elke week beloven ze dat die onderweg is. Tevens is mij ook beloofd ter compensatie de verzendkosten te crediteren. Helaas is dit dus allebei niet gebeurd.
Het ergste vind ik dat je als klant totaal niet serieus genomen word. Je moet zelf contact blijven opnemen zelfs als ze zeggen dat hun je de zelfde dag nog op de hoogte houden. Ze maken totaal niet waar wat ze zeggen bij de klantenservice en ze leveren de spullen dus ook niet.
Dit is 1 keer maar ik raad het niemand aan

Wanneer ik het matras krijg en de klantenservice de klant op de hoogte houd over de bestelling indien die vertraging heeft

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekbed-discounter.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 11 juni 2021 om 10:13 geantwoord

Beste Roy,

Allereerst dank voor je recensie en ons telefoongesprek van zojuist.

We vinden het erg vervelend dat het topmatras zo vertraagd is, nogmaals excuses hiervoor..

Aanstaande dinsdag komt er een nieuwe topper uit de productie, deze zal dan naar je verzonden worden. Uiterlijk donderdag / vrijdag zal je de nieuwe topper in huis hebben.

De verzendkosten zijn inmiddels gelukkig terug gestort op je bankrekening, dit ter compensatie.

We hopen hiermee het geleden ongemak iets te kunnen verzachten en wensen je alvast veel slaapplezier!

Team Dekbed-Discounter

Alle klachten die gemeld zijn door Mulder capelle