Klacht: Ze komen niet opdagen

op 06 oktober 2017 over Goedkoopste Schiphol Taxi Nederland in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim op tijd taxi besteld voor 28 september om 05.00 am
Krijg 1 dag van tevoren dat er alleen een taxi beschikbaar is om 04.20 of ik daarmee accoord ga? Ik reageerde positief en de afspraak van 04.20 werd bevestigd
Op het genoemde tijdstip echter verscheen geen taxi. Ik kon ze niet bellen dus sms jes gestuurd. Tot 0.500 uur nog geen taxi en ook geen bericht op mijn klacht/vraag ontvangen. Vanwege de tijdsdruk mijn eigen auto gepakt om naar Schiphol te rijden. Tot heden 06 oktober nog niets gehoord ook niet na vele sms jes
Goede raad” ga niet in zee met dit bedrijf en boek bij een gerenomeerd bedrijf en niet bij deze sjoemelaars.

Gewenste Oplossing:

Dat ze nakomen wat afgesproken is en dat ze bereikbaar zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goedkoopste Schiphol Taxi Nederland over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Nevertolate

1 week geleden - Goedkoopste taxi Schiphol reageerd totaal nergens op. Kenmerkend wat voor bedrijf het is

Alle klachten die gemeld zijn door Nevertolate