Klacht: bedrijf niet bereikbaar

op 12 februari 2018 over Goedkoopste Schiphol Taxi Nederland in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een retourrit geboekt voor mijn vakantie in juni 2018. heb wel bevestiging van de heenreis, maar niet van de terugreis, terwijl in de mail staat dat ik een afzonderlijke mail daarvoor heb gehad. het op de mail vermelde email adres kon niet worden gevonden. Een telefoonnummer is eveneens niet bekend. Gezien de klachten die ik hier lees, vermoed ik dat het bedrijf niet meer bestaat. Gelukkig zou aan de chauffeur betaald worden en is er dus niets vooraf betaald. Natuurlijk kan een bedrijf over de kop gaan, maar een mail aan de klanten zou wel zo netjes zijn.

Gewenste Oplossing:

duidelijke communicatie met klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goedkoopste Schiphol Taxi Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zger