Klacht: ze hebben zo maar geld van mijn rekening afgeboekt

op 26 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een keer wat besteld en betaald maar nu houden ze zomaar geld van mij rekening af waar ik helemaal niet voor getekent of zo heb en heb ook geen machtiging af gegeven

ik wil mijn geld terug en ze moeten niks meer van mijn rekening af schrijven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 juli 2017 om 15:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door droggie