Klacht: ze hebben onze vakantie verpest

op 17 mei 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

ik heb een stationwagen geboekt via website van goldcar en ik heb auto op 14-05-2016 bij het goldcar in het Faro airport opgehaald. en ik heb de auto op 16-05-2016 terug gebracht . was een onvriendelijk vrouw achter de balie en zij vraagt dat we moeten samen even auto controleren , dan we liepen samen naar de auto. dat was heel klein krasje op het rechte door dat was zo klein dat met beetje polish gaat zeker weg , maar ok.
in een keer zij begonnen te boos praten. we liepen terug naar het kantoor, en ik zei dat ik wil met manager praten. ik heb verteld dat zij was onvriendelijk en boos , hij gesproeken met vrouw dan hij word ook het zelfde vrouw , hij begonnen dat hier is Portugal en we zijn zo…..
ik heb niks slecht gedaan , uiteindelijk komt met papier dat 300 Euro boete moet betalen, en zei dat moet ondertekenen ,ik zei dat ik ga niet ondertekenen en hij heeft zelf in plaats van me onder getekend en hij zei dat 300 Euro van het borg gaat weg.
ik ben nu terug naar Nederland maar ik kan niet vergeten wat ze hebben met ons gedaan.
wat moet ik doen?
kan misschien iemand ons helpen?

met vriendelijk groet
F Zare

ik wil dat nooit zo iets voor iemand gebeuren en ik wil mijn recht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fezar
x