Klacht: Ze hebben mijn kinderen tegen mij opgezet

op 10 september 2018 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Door omstandigheden waar ik zelf niks aan heb kunnen doen , door fraudepleegende bewindvoerder ben ik mijn huis kwijt geraakt koophuis wel te verstaan , kwam op straat te staan met mijn kinderen en beesten en de gemeente schiedam heeft niks gedaan om mij te helpen wel hadden hun mij gedwongen om onder bewind te gaan , dus kinderen in netwerk want heb geen huis maar hun moeten naar school , nou heb ik een rapport gehad waarin ik als moeder helemaal zwart word gemaakt terwijl ik in het verleden alle soorten hulp heb geaccepteerd maar na heleboel gesprekken kwam het elke keer opneer dat gemeente, jeugdzorg,wot niks voor mij konden doen , ze hebben mijn kinderen wijs gemaakt dat ik niks om ze geef en dat ik ze heb verlaten en dat ik nooit hulp heb geaccepteerd en dat als ik in de schuldhulp was gegaan ik er nu vanaf was geweest maar , dat is niet zo want dat kon niet voor mijn huis was verkocht en dan zou het weer bewindvoering worden nou wat denk je zelf ben hierdoor juist alles kwijt geraakt mijn bedrijf mijn huis en nu ook mijn kinderen , ben al ruim 2 jaar bezig om mijn recht te halen heb mijn zaak wel gewonnen maar u begrijp misschien wel dat ik nu heel veel schade heb en die moet ook nog verhaalt worden.Dus ik ga niet in overleg met instanties die mij niet kunnen helpen en mijn kinderen tegen mij opzetten en mij alleen maar zwart lopen te maken , ik heb hier niet om gevraagd het is mij overkomen en ik heb altijd alles over gehad voor mijn kinderen zelfs door ze achter te laten in een netwerk zodat hun gewoon naar school konden en een dak boven hun hoofd hadden .Dat doet heel veel pijn dus geef maar door ik ga ze allemaal persoonlijke aanklagen ben helemaal klaar met dit erg irritant land en hun regeltjes en wetten die niemand snapt of kan toepassen en o,ja nog even dit ga de media ook inzetten om het hele nederlandse volk te bereiken en de regering aanschrijven over dit wangedrag dus zeg later niet dat ik niet gewaarschuwd heb.

Ik ben pas tevreden als, de instantie voor het gezin regel een huis 4 kamers in Amsterdam liefst met lift of begaande grond ,om het gezin weer te kunnen herenigen
Dit omdat ik ook gezondheid klachten heb waardoor ik niet 6 x per dag 4 hoog kan klimmen en de instantie hun excuses aanbieden voor alle problemen die ze veroorzaakt hebben en dat kunnen ze doen in de vorm van een studiefonds voor mijn kinderen .En anders klaag ik ze aan voor mishandeling en misleiding van een minderjarige

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van de Laarschot